** Het SU-per Team Bloghop **

Eerstvolgende bestelling: 18 december (Geef je bestelling door vóór 12.00 uur 18 december).


Hoi allemaal,

Vandaag de allereerste bloghop van het SU-per Team. Dit is het team van Yvonne van Bruggen waar ik deel van uit maak.
Iedere eerste van de maand geven we elkaar een challenge en deze delen we graag met jullie.

De eerste challenge (november) was een kaart die we hebben gemaakt naar aanleiding van een sketch.


Ik maakte de basis naar aanleiding van de sketch en heb daarna de kaart met Stampin' Up! materialen verder afgemaakt. De kaarten van de Memories & More pakketten, zijn erg geschikt om kaarten mee te maken. Hier gebruikte ik er een voor het kleine kaartje.
De gestanste sneeuwvlokken en stempels komen uit de Colorful Seasons Bundle. Ik heb bijna de hele suite daarvan gebruikt.




Gebruikte materialen:

_____________________________________________________________

De tweede challenge (December) was: maak een ronde kaart. Verder waren we vrij in het gebruiken van materialen (zolang het maar van Stampin' Up! is en recente materialen zijn).


Ik heb in een Pizzabox een setje ronde kerstkaarten gemaakt.
Alle kaartjes en enveloppen zijn hetzelfde. 


Ik heb deze materialen gebruikt:







  Wat denken jullie? Een leuke set om weg te geven? Geef mijn Facebookpagina een like en houdt komende week mijn Facebookpagina in de gaten dan maak je kans op dit leuke setje kaarten!

Leuk dat je mee komt hoppen, kijk je ook bij mijn collega's?
Dit is de volgorde (niet iedereen heeft een blog, maar dan kun je een kijkje nemen op Facebook :) ):
1. Yvonne van Bruggen
2. Ingrid Heijnen (dat ben ik)
3. Maaike van Geffen
4. Ellen van Heeswijk
5. Jolanda Etman

Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties