** Crazy for CAS #1 Waar is dat feestje? **

Eerstvolgende bestelling 18 december 
(bestelling doorgeven vóór 12.00 uur 18 december).


Hoi allemaal,

Vandaag doe ik mee met de kersverse, eerste nieuwe challenge van 


Wat een leuk blog, met super gave uitdagingen met CAS kaarten. 
Wat is CAS:

Het betekent zoveel als rustig en overzichtelijk (Schoon) en simpel.
Een strakke creatie met minimale lagen, minimale versieringen, en veel open "wit" ruimte."

Met "wit" ruimte wordt bedoeld dat er een vrij groot vlak leeg MOET zijn.
Of dat nu zwart, roze, kraft, of designpapier is.

Je kunt kleur, patronen, slim geplaatste versieringen en zelfs een paar goed geplaatste lagen toevoegen.
Je stijl kan echt alles zijn, vrolijk, leuk, elegant of zelfs vintage.
Het komt allemaal neer op een simpel ontwerp.
Hou het Clean & Simple!


Ik doe mee met de eerste challenge:

Ik maakte een kaart met als basis Crumb Cake Cardstock, daarop een laag Whisper White. Ik stempelde alles in Memento Tuxedo Black. Eerst de lijn waarop de vogels zitten, daarna de vogels en de tekst "Celebrate". Deze stempels komen allemaal uit de set: Color Me Happy. Deze set is speciaal gemaakt om de Stampin' Blends uit te proberen. Maar ik kleurde de afdrukken vandaag niet in om het zo CAS mogelijk te houden.


De tekst onder de "lovebirds" komt uit de set: Weather Together.
Deze stempelde ik in Real Red inkt en plakte er een rood hartje bij uit de leuke: Brights Enamel Shapes.

Wat denken jullie CAS genoeg?


Creatieve groetjes Ingrid

Reacties

  1. Absoluut CAS genoeg hoor Ingrid! Prachtige kaart en dat rode hartje maakt het helemaal af! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je meedoet met de Crazy for CAS challenge. Het is een leuk kaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet Ingrid bij CFC! Heel leuk en echt CAS kaartje.. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave CAS-kaart Ingrid! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten