** Daisy Delight - techniekje **

Eerstvolgende bestelling: 29 juni (bestelling doorgeven vóór 28 juni 20.00uur)

Wil je mijn nieuwsbrief ontvangen: "Ingridcards & News", klik dan hier.

Hoi allemaal,

Vandaag een kaart met de Daisy Delight set. De Margriet? Hoor ik je denken? Die staat er helemaal niet op! Nee, dat klopt. Maar ik wilde graag ook laten zien dat je niet alleen "Gerbera's, Madeliefjes/ Margrieten" en andere bloemen van kan maken. Maar dat er ook leuke stempels in zitten om gewoon eens lekker te stempelen.


De achtergrond heb ik gemaakt door te stempelen met een Clear Block. Ik heb het blok op mijn Soft Sky inktpad gelegd, zo kwam er inkt op en als je er dan mee stempelt, is je achtergrond telkens anders. 


De bloemstelen en tekst stempelde ik in Old Olive, verder voor de bloemen: Tangerine Tango, Cajun Craze en Wisteria Wonder.
De achtergrondkaart is Whisper White en de basis is Daffodil Delight.
Het nieuwe Daffodil Delight Double-Stitched Ribbon, is echt gaaf!

De tekst komt trouwens uit een andere set: You've Got This.

Wil je iets van deze mooie producten bestellen? Stuur me je lijstje via de mail ;)

Creatieve groetjes,

Ingrid

Reacties