Thankful For a Little Girl

 Eerstvolgende bestelling: Maandag 24 april (laatste kans voor alle producten die nu retired zijn)

Hoi creatievelingen,

Vandaag een kaartje met de set Something for Baby (en de framelits) welke helaas uit de catalogus gaan :(. Ik heb er al veel leuke kaarten mee gemaakt, maar deze wilde ik toch nog even met jullie delen.


We kregen een aantal weken geleden een geboortekaartje van een meisje in de bus. Het kaartje was helemaal rood/wit en ik wist dat ik daar dus ook iets mee moest doen :).




De tekst komt uit een set die wel nog een jaartje mee mag: Paileys & Posies. Alles dus in de kleuren Real Red en Whisper White. Ik vind het een mooie combinatie en had het zelf niet zo snel bedacht voor een meisje. Dus dank aan de papa en mama van dit lieve dametje :)



Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties