**Sneak Peek: Thank You Daisy**

Eerstvolgende bestelling: dinsdag 2 mei (laatste bestelling voor Moederdag!)

Wil je mijn nieuwsbrief ontvangen? Klik dan hier om je aan te melden!

Hoi creatievelingen!

Vandaag weer een sneak peek uit de nieuwe catalogus. Dit is één van de kaartjes die we op #OnStage2017 maakten. Een gave kaart met een super leuke nieuwe bloemenpons. De producten die ik op deze kaart heb gebruikt zijn allemaal vanaf 1 juni  bij me te bestellen!


Wie wil er als eerste de nieuwe catalogus in zijn bus krijgen?

Rare vraag natuurlijk, want wie wil deze nu niet ;). Als je het afgelopen half jaar iets bij me hebt besteld, krijg je de catalogus gratis in je bus!

Ben je nu nog geen klant bij me? Stuur me dan een berichtje. Je betaalt me 
€ 4,00 (exclusief verzendkosten) voor één exemplaar en bij je eerste bestelling krijg je deze € 4,00 weer van me terug.

Weet je niet zeker of je recht hebt op een gratis exemplaar, stuur me dan ook even een bericht :).



Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties