A Very Special Sunburst

Eerstvolgende bestelling: Maandag 24 april (laatste kans voor alle producten die nu retired zijn)

Hoi creatievelingen,
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog! Vandaag deel ik met jullie een "gouwe ouwe". Deze "Sunburst" techniek is ontzettend leuk om te doen. 


Het is wat werk om alles netjes erop te krijgen maar aan de hand van een filmpje is het goed te doen! Vorige week hebben een aantal workshoppers bij mij deze techniek geleerd en nu deel ik met jullie mijn kaart en het filmpje zodat je zelf ook deze kaart kan maken.


Ik gebruikte het (nu retired) Affectionately Yours Designer Series Paper.
Ik sneed het op maat en ging aan het puzzelen. De basiskaart is Flirty Flamingo en de "sunburst" is geplakt op Night of Navy Cardstock.

De twee cirkels stanste ik uit met de Stitched Shapes Framelits Dies, deze blijven in ieder geval nog een heel jaar en dat vind ik tof!
De stempel die ik gebruikte komt uit de set Pop of Paradise, en ook deze gebruik ik nog lekker een jaartje langer ;).
Het Solid Baker's Twine maakt het voor mij net af.

Als je de video bekijkt, zie je stap voor stap wat je moet doen. Heel veel plezier. En mocht je ermee aan de slag gaan? Deel je creaties dan op Facebook en tag me in je bericht, dan kom ik een kijkje nemen!

Klik hieronder om de video te bekijken:


Lijkt het je leuk om eens mee te doen met één van mijn workshops? Kijk dan hier voor alle data!

Creatieve groetjes,
Ingrid

Ps. Voor bestellingen kun je me altijd mailen/bellen. Ik doe eens per twee weken een verzamelbestelling. Soms bestel ik extra tussendoor. In overleg betaal je dan een gedeelte van de verzendkosten, bij een verzamelbestelling betaal je géén verzendkosten als je het bij mij komt ophalen.

Reacties

  1. mooie kaart, lijkt me een leuke techniek om te doen. ik wil het op een later moment een x proberen, ik loop een heel eind achter met blogbezoekjes duss....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof. Ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten