Your little baby is big news!

Eerstvolgende bestellingen: Maandag 11 april, dinsdag 19 april IVM RETIRED LIJSTEN!!!

Hoi allemaal!

Wat een heerlijk weer afgelopen weekend, we hebben er volop van genoten! Afgelopen woensdag gaf ik een verrassingsworkshop waarvan ik de kaarten nog niet met jullie heb gedeeld.
Dus bij deze alvast 2 kaarten met hetzelfde thema, dezelfde technieken, maar een andere kleur.


Voor deze kaart gebruikte ik de kleur Hello Honey als basis. Met daarop in dezelfde kleur de sterren. Ik heb daarvoor de hearts & stars decorative mask gebruikt. Deze set van masks (2 stuks) kost maar € 3,50 en geeft zo'n leuk effect. Je stempelt met een Sponge Dauber op de sterren en maakt zo de achtergrond. Verder gebruikte ik de stempelset Big News en de Made With Love voor de romper. de romper heb ik uitgestanst met de Baby's First Framelits Dies. Deze combineren ook helemaal goed met de set: Something For Baby. De sterretjes ponste ik met de ster uit de Itty Bitty Accents Punc Pack.

Omdat de deelnemers aan de workshop mochten kiezen welke kleur ze wilden gebruiken, maakte ik bijna dezelfde kaart nog een keer.


De kleur die ik deze keer gebruikte was Blackberry Bliss. Verder zijn alle materialen hetzelfde, ik gebruikte alleen de hartjes bij de mask en pons. De kleine hartjes komen uit de Owl Builder Punch.
En de wandelwagen komt uit de set: Something For Baby.

We maakten nog twee kaarten, één daarvan hebben jullie vorige week al gezien (met de ballonnen) en de andere komt later deze week online ;)
Hieronder zie je de drie dames hard aan het werk en het resultaat van één van de deelnemers!



Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties

  1. erg jammer dat het zo ver was voor een woensdagavond deze week, maar zeker dat ik nog eens bij je aanschuif

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten