GDP#029 Colour Challenge

Volgende besteldatum: Maandag 11 april!


Hoi allemaal,

Deze keer 2 kaarten die ik mee laat doen aan het Global Design Project #029. De challenge was deze keer: gebruik de kleuren; Tangelo Twist, Early Espresso en Bermuda Bay, ik heb er zelf Whisper White aan toegevoegd.


De basis is Whisper White, met daarop een laagje Bermuda Bay Cardstock. Daar bovenop een laag Tangelo Twist welke ik heb geëmbossed met de Polka Dot Textured Impressions Embossing Folder.
Daarop een strookje Early Espresso Cardstock. De wandelwagen komt uit de Something For Baby stempelset en is uitgestanst met de Framelits, ik heb deze als bundel: Something for Baby Bundle gekocht: scheelt toch weer 15%!
Op de witte strook de tekst "Sweet" uit de set: Bravo. Een veelzijdige set met veel grotere teksten, dus deze zijn goed te gebruiken als blikvanger op een kaart.
De drie klavertjes komen uit de Itty Bitty Accents Punch Pack en zijn uit Bermuda Bay geponst. De kleine Rhinestone Basic Jewels zorgen voor de finishing touch!

De tweede kaart die ik mee laat doen aan de challenge #029 met dus dezelfde kleuren vind ik zelf erg leuk. En is ook zeker goed na te maken met andere kleuren.

Alle ballonnen zijn gestempeld en geponst met de Balloon Celebration Photopolymer Bundle. Een super gave set, waar ik de komende tijd nog veel mee ga werken! Heb je die pluisjes van de paardenbloem in deze set al gezien? Daar zie ik veel mogelijkheden mee!
Op deze kaart heb ik de tekst en de touwtjes van de ballonnen in Early Espresso inkt gestempeld. De ballonnen in Tangelo TwistBermuda Bay en ook Early Espresso. Als laatste heb ik alle ballonnen, het strikje en de touwtjes bewerkt met de Clear Wink of Stella Glitter Brush (mooi effect toch?). Op de detail foto zie je het effect goed.

















Mocht je iets willen bestellen van de producten van Stampin' Up! Laat me dan weten via een persoonlijk bericht op mijn blog, via de mail (ingridheijnenhermens@gmail.com) of mijn Facebookpagina!

Creatieve groetjes,

Ingrid Heijnen

PS. Aanstaande woensdag geef ik weer een leuke workshop, de After Sale-a-Bration Party, kom je ook?!

Reacties

  1. Ik find het heel mooie kaartjes.
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Both cards are great. I love the balloons - so festive and fun. Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project color challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great cards! Thank-you for playing along with the Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten