Definitely Dahlia keer drie

Hoi allemaal,

Oké ik geef het toe...ik ben verslaafd! Gelukkig niet aan drank, sigaretten of andere rommel, maar aan een nieuwe stempel! En wel: Definitely Dahlia.
Ik kreeg hem van de week binnen en wilde ermee aan de slag. Manlief was een avondje uit de weg erop uit...En ik ging lekker aan de knutsel.

Ik heb drie kaarten in weinig tijd kunnen maken, maar met zo'n grote achtergrondstempel heb je ook meteen een flink stuk bewerkt.
De eerste kaart heb ik gecased uit de catalogus van Stampin' Up!
Hier zie je het origineel:


En hier mijn variant:





















Ik vind hem werkelijk prachtig! De zwarte strook is washitape, afkomstig uit de Project Life set: Everyday Moments. De houten tekst is ook gaaf hè?!

De producten die ik heb gebruikt op de eerste Mint Macaron kaart:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Daarna was ik niet meer te stoppen en wilde ik ook met andere kleuren aan de slag. Zie hieronder het resultaat. De tekst is gestanst met de Greetings Thinlits Dies...MOOI!






















De producten die ik heb gebruikt op de tweede, Delightful Dijon kaart:

Built for Free Using: My Stampin Blog

Bij deze laatste kaart heb ik een Nederlandse set gebruikt: K.J.E.G. (oftewel, Koop Je Eigen Geschenk). Een set vol leuke Nederlandse teksten met vooral het idee dat je een cadeaubon of geld cadeau geeft. Maar ook een aantal algemene teksten zitten erin, zoals: van harte gefeliciteerd.


















De producten die ik heb gebruikt op de derde, Wisteria Wonder kaart:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Denk jij nu ook van WOW, die stempel moet ik hebben? Stuur me een berichtje en ik bestel hem voor je. Maak vooral gebruik van de gratis verzending (naar mij thuis) bij een verzamelbestelling. De eerstvolgende is op vrijdag 17 juli!

Lieve groetjes,
Ingrid

Reacties