Cupcake Party

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een set gebruikt die al heel lang in mijn kast staat, maar nog weinig heb gebruikt: "Cupcake Party". In combinatie met de Cupcake Builder Punch erg leuk te gebruiken. En laat Stampin' Up! nu net deze te koop hebben als bundel: Lees: 15% korting!!!




Ik maakte er twee totaal verschillende kaarten mee, waarvan ik er nu eentje met jullie deel en de andere zien jullie binnenkort!
De cupcakes zijn gestempeld in de kleuren: Tangerine Tango, Bermuda Bay en Watermelon Wonder. De tekst komt uit de set: "Bravo", gestempeld in Tangerine Tango. En het randje van kersjes stempelde ik ook in Watermelon Wonder.
Een Bermuda Bay lint eromheen en een CAS (Clean And Simple) kaartje was klaar!
Als je alle cupcake onderdelen los van elkaar stempelt op een strookje Whisper White, is het erg makkelijk om de cupcakes uit te ponsen. Zorg ervoor dat je wel voldoende ruimte tussen je onderdelen hebt, omdat je met de pons heel veel tegelijkertijd uitponst.

Ik vind hem echt geweldig en zal hem zeker weer wat vaker uit de kast pakken!
Groetjes Ingrid


Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties