Mijn Stampin' Story

De weekly deals vind je hier.

Hoi allemaal,

Alweer precies een jaar geleden stapte ik op 4 maart 2013 in bij Stampin’ Up! en mijn upline Yvonne! Een start van een geweldig avontuur.
Voor die tijd had ik wel eens gehoord en gezien van Stampin’ Up! maar er nog nooit mee gewerkt. Maar hoe ben ik dan toch hier terechtgekomen?
Eerder dat jaar (31 januari) plaatste ik mijn eerste blogbericht op mijn blog: ingridcardsandmore.blogspot.nl, ik werkte met veel verschillende merken stempels, papier en inkt. Omdat ik zelf ging bloggen en dus ook steeds meer blogs van anderen ging lezen. Zag ik af en toe wat voorbijkomen van Stampin’ Up!. Op een gegeven moment zag ik op het blog van Yvonne een kaart staan, gemaakt met de achtergrondstempel “Hardwood” en ik was meteen verliefd!
Wat een mooi detail in de stempel. Zo ben ik wat meer gaan lezen en zag dat je ook onafhankelijk demonstratrice kon worden. Nou, mijn enthousiasme was gewekt. Natuurlijk speelde ook voor een groot gedeelte mee dat ik heel wat gratis kreeg bij het instappen en dat je, zolang je demo bent, ook nog eens 20% korting krijgt op alles…

Tsja, ik heb er 1 nachtje over geslapen, gemaild met Yvonne en heb me toen meteen ingeschreven!
Daarna is alles ontzettend snel gegaan, binnen een paar dagen had ik mijn, zelf gekozen, startpakket al in huis en kon ik aan de slag. Wat een feest!
Ik wilde al snel mijn enthousiasme delen en zorgde voor visitekaartjes en ging reclame maken. Mijn blog kreeg een make-over en ik maakte ook een Facebookpagina aan.
De eerste workshop gaf ik veilig voor familie en vrienden en wat was het leuk! In het afgelopen jaar heb ik ondertussen al veel workshops mogen geven en nog elke keer word ik er ontzettend blij van. Want zeg nou zelf, wat is er leuker dan alleen maar over je hobby praten! En verder, is het ook zo fijn om af en toe een avond te hebben waarin je alleen maar bezig bent met wat je zelf graag wilt doen. Even geen andere afleidingen om je heen, alleen maar stempelen…

Doordat ik mezelf had ingeschreven maakte ik al snel kennis met heel veel demo’s zoals ik. Binnen je team ontstaan natuurlijk ook leuke vriendschappen. Je krijgt hulp van elkaar, tips en inspiratie.
Nu ben ik op het punt gekomen dat ook ik een eigen team zou willen vormen.
Het grootste voordeel is dat je ook volledig voor jezelf kunt instappen, je hoeft geen workshops te geven, je mag gewoon lekker instappen voor het voordeel van het startpakket en de korting die je daarna op je aankopen krijgt!
Je kunt ook ervoor kiezen om het samen met iemand te delen, één persoon schrijft zich in en samen deel je de kosten (en de gratis producten natuurlijk!!).

Op maandagavond 16 maart stel ik mijn huis open voor iedereen die interesse zou hebben in meer informatie over het demo-schap. Er namelijk nog veel meer leuks te vertellen over deze leuke (bij-) baan!
Mocht je langs willen komen stuur me even een berichtje. De koffie of thee staat voor je klaar en natuurlijk gaan we ook wat stempelen ;). Deze avond is geheel vrijblijvend en vooral bedoeld om je eventuele vragen te beantwoorden.

Dus in het kort:
Jouw voordelen:
* 20% korting op alle Stampin' Up! producten bij elke bestelling.
* Bij je eerste bestelling vanaf € 200,00 (mits binnen 45 dagen na aanmelding), krijg je zelfs 30% korting!
* Als er een nieuwe catalogus uitkomt ben jij als eerste op de hoogte en kan je eerder bestellen.
* Soms heb je de exclusieve mogelijkheid om gratis producten te verdienen.
* Je bepaalt zelf hoeveel tijd/geld je in je hobby steekt.
* Je krijgt toegang tot verschillende besloten Facebookpagina's en websites (veelal Engels).

Wat kost het:
* Zodra je je aanmeldt, zoek je meteen je starterskit uit, de kosten daarvan zijn € 129,00. Je kiest producten uit ter waarde van € 175,00! Zorg dus dat je de catalogus bij de hand hebt!
* In de starterskit krijg je ook meteen bestelformulieren en een aantal catalogi, dit kost je verder niets extra's. Je hoeft hier ook niet perse iets mee te doen.
* De uiteindelijke waarde van het pakket is dan: € 235,00.
* Dus voor de duidelijkheid: het gehele pakket kost jou maar € 129,00!! Verder geen kosten! Je betaalt voor deze bestelling ook géén verzendkosten.
*Tijdens de Sale-a-Bration krijg je naast alle andere voordelen, ook nog eens 2 Sale-a-Bration producten gratis, of een kit uit de voorjaarscatalogus.

De kleine lettertjes:
* De enige voorwaarde om onafhankelijk demonstratrice te blijven is dat je minimaal voor
€ 363,00 aan omzet haalt (natuurlijk mogen dat ook alleen spullen voor jezelf zijn!) in elk kwartaal! Stampin' Up! houdt dat allemaal netjes voor je bij.
* Mocht je de kwartaalomzet niet halen, krijg je nog één maand de tijd om het wel te halen, lukt het dan ook niet? Geen probleem, je bent dan helaas geen onafhankelijk demonstratrice meer. Je mag wel natuurlijk al je spullen houden, je mag ook daarna gewoon weer via mij spullen bestellen ;)

Maandagavond 16 maart Informatieavond: 20.00-21.30!

Heb je nog vragen, neem dan gerust contact met me op!

Als klap op de vuurpijl, verloot ik onder iedereen die een bestelling bij me plaatst in de maand maart, een Artisan Embellishment kit:





















Bedankt voor jullie aandacht!

Lieve, creatieve groetjes 
Ingrid

Reacties