Workshop stippen en Weekly Deals

Hoi allemaal,

Klik hier voor de nieuwe weekly deals! Mocht je wat willen bestellen, uit deze deals of de gewone catalogi, laat het weten vóór vrijdagavond 20.00uur!.

Vandaag een post over de workshop die ik vanavond zal gaan geven. Ik ga een workshop geven voor 4 vriendinnen die allemaal iets met stippen hebben en een doosje maken leek ze ook wel leuk (werd me ingefluisterd door de hostess).

Dus ik ben aan de slag gegaan met stippenpapier, een embossingfolder met stippen en ballonnen (zijn ook een soort van stippen toch?).

Dit zijn de projecten die we gaan maken:

Een doosje naar ontwerp van Samantha Donald (Pootles Papercraft), leuk om een kleine traktatie of cadeautje in te geven.















Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


En deze vrolijke kaart in de kleur Tempting Turqouise! Gemaakt met het Irresistebly yours designer series paper als achtergrond. Ik heb het papier met een sponge dauber gesponst, daarna met een tissue de inkt van de witte puntjes afgeveegd. De balonnen komen uit de nieuwe set Celebrate today. De ene ballon is gewoon gestempeld en de andere is gestanst en daarna met een embossing folder door de Bog shot, resultaat: nog meer stippen! Gezellig wat Baker's twine als touw aan de ballonnen en onderaan een mooi organza lint. Natuurlijk kun je deze kaart in elke kleur maken die je zou willen, ik vind het wel mooi in één kleur!





































Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Een hele fijne dag vandaag en er volgen snel wat foto's van de workshop!
Creatieve groetjes,
Ingrid

Reacties