Geboortekaartje en Weekly Deals

Hoi allemaal,

De weekly deals: Deze keer vol met ponsen...Helaas had ik er net vorige week 2 van besteld...

Op deze winderige dag heb ik een leuk geboortekaartje om te laten zien. Een collega van me is van de week bevallen en natuurlijk hoort daar een persoonlijk kaartje bij ;)

Niet alle materialen zijn van Stampin' Up! maar het grootste gedeelte wel!



De basis van de kaart is Very Vanilla, daarop heb ik met maar 1 kleur gewerkt: Lost Lagoon. Eén van mijn favoriete kleuren!
Ik heb met deze kaart meteen een aantal van mijn nieuwe spullen gebruikt, de Stars Border Punch, de Little Letters Framelits, de What's Up! Punch en de Perpetual Calender Stamp Set. Ook zie je de Nederlandse set K.J.E.G (Koop Je Eigen Geschenk). De sterren en de bolletjesketting zijn niet van Stampin' Up! maar ik vond het er wel bij passen.

Op mijn Facebookpagina gaat het hard met de likes, je kunt namelijk een leuke stempelset winnen:


Je kunt meedoen door mijn pagina te liken en de status te delen, je maakt dan dubbel kans op deze set!

Een hele fijne avond nog en tot snel!

Creatieve groetjes,
Ingrid




Reacties

  1. Leuke kaart Ingrid! Die sterrenborder is toch wel heel erg mooi!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten