Sweet Stuff en Boho Blossoms

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie weer mijn creaties komen bekijken. Deze keer 2 kaarten die ik afgelopen week maakte voor collega's van me. Eén helaas omdat ze afscheid nam, en één omdat een collega geslaagd was voor een opleiding.
De eerste kaart is voor de "geslaagde" collega. Ik heb het "oude" Fresh Prints papier als achtergrond gebruikt en daarop een wit klein envelopje (8x8cm). Deze heb ik met het Envelope Punch Board gemaakt, een klein bijtje erop uit de set: Sweet Stuff. Wat touw eromheen zodat het flapje dichtblijft. In de envelop een kleine tag met een tekst, ook uit Sweet Stuff. De kleur is Coastal Cabana.
En op de envelop waarin de kaart zat, de schattige bloem weer uit dezelfde set.











Benodigdheden:


De tweede kaart heb ik gemaakt met een basis Calypso Coral, daarop een laag Lost Lagoon en daarop een kaart uit Project Life (Every Day). Alle hoeken heb ik afgerond met de hoekpons van Project Life. De bloemen heb ik geponst met de Boho Blossoms Punch. Je ponst daarmee in één keer 3 verschillende bloemen uit, in dit geval in de kleuren Calypso Coral en Lost Lagoon. De tekst hugs & kisses komt uit de Hostess Set: Good Greetings (die je nog steeds gratis krijgt bij een bestelling van €300,00!). De tekst met krokodil komt uit een oude set (See Ya Later) uit de Sale-a-Bration van afgelopen jaar.
Om de kaart af te werken wat parels geplakt op de bloemen en op de basis. De envelop heb ik bestempeld met de krokodil uit de Zoo Babies stempelset, hij past er goed bij...Ik vind hem erg leuk geworden...jullie?




















Benodigdheden:


Mocht je het leuk vinden om mee te doen aan de Stamp-a-Stack kerstkaarten? Kijk even op mijn workshoppagina voor de datum, nog maar een paar plekjes beschikbaar!
Heb je meerdere mensen die graag mee willen doen? Dan plannen we dag die jullie samen uit komt!
Neem contact met me op als je meer wilt weten of iets met me wilt plannen!!

Creatieve groetjes,
Ingrid



Reacties