Mijn eerste nieuwsbrief!

Nieuwsbrief cardsandmore
In deze nieuwsbrief:
Wat is Stampin' Up!®?

Weekly deals

Data workshops

Blog ingridcardsandmore
Eenmalige eerste nieuwsbrief!
De eerste nieuwsbrief die ik verstuur, stuur ik EENMALIG naar al mijn contactpersonen. Als je geen interesse meer hebt, hoef je niets te doen!
Heb je wel interesse in mijn volgende nieuwsbrieven, stuur me dan een mail!

De nieuwsbrieven die ik verstuur zullen gaan over Stampin' Up!®/ workshops en verder over mijn blog (klik!)
Zoals de meeste van jullie zullen weten, ben ik al enige tijd lekker aan het knutselen en maak ik zelf veel kaarten. Ik heb nu de stap gezet om het wat professioneler aan te pakken en me aan te melden als demonstratrice voor Stampin' Up!®. In deze nieuwsbrief leg ik in het kort uit wat Stampin' Up!® is en hoe je de artikelen kan aanschaffen. Verder nog wat informatie over aanbiedingen/ workshops en mijn blog.

Heb je verder geen interesse, zul je de volgende nieuwsbrief niet ontvangen. Heb je wel interesse of ken je iemand die wellicht interesse heeft in mijn nieuwsbrief? Stuur me dan een mail!

Hopelijk zien jullie mijn nieuwsbrieven graag komen!

Groetjes Ingrid Heijnen
(onafhankelijk demonstratrice Stampin' Up!®)
Wat is Stampin' Up!®?
Stampin' Up!® is een Amerikaans bedrijf, dat heel klein, in een gewone huiskamer is begonnen. En nu ruim 25 jaar later is uitgegroeid tot een wereldwijd bekend bedrijf. Zij (wij ;)) verkopen hobbyartikelen. Denk hierbij vooral aan stempels en stempelinkt, maar ook aan cardstock (papier op kaarten te maken bijvoorbeeld), dessinpapier en leuke kleine benodigdheden om je kaarten/creaties op te leuken!
Het mooie van Stampin' Up!® is dat alle materialen die we verkopen, heel mooi qua kleur bij elkaar passen. Je hebt bijvoorbeeld inkt en papier in dezelfde kleur om alles mooi op elkaar af te stemmen. De accessoires zijn dan ook in dezelfde kleuren verkrijgbaar.
De mogelijkheden zijn eindeloos: traktaties maken, leuke cadeauverpakkingen, kaarten, lay outs voor scrapbooks. Deze mogelijkheden kan ik je ook laten zien in één van mijn workshops.
De producten zijn alleen te verkrijgen via een demonstratrice (in dit geval, ik dus!) en dus niet via een hobbywinkel.
Neem eens een kijkje op mijn blog, daar zie je alle actuele catalogi online.
De catalogi staan vol leuke ideeën en is dus ook te gebruiken als inspiratieboek. Je kunt de catalogi ook bij mij verkrijgen!
Wil je gebruik maken van de mogelijkheid om kennis te maken met de producten? Organiseer een party of workshop bij jouw thuis.
Ook leuk als vrijgezellenfeest/ babyshower/ vriendinnendag etc.

Heb je vragen neem gerust contact met me op!
 
Weekly deals
weekly deals
Vanaf 9 april zijn de weekly deals ook in Nederland te verkrijgen! Elke week op woensdag worden er nieuwe deals bekend gemaakt. Ik weet van tevoren ook niet welke dat zijn, dus ik ben net zo nieuwsgierig als jullie!! Deze deals zijn dus één week geldig! Daarna vervalt de aanbieding en komen er andere artikelen voor in de plaats.
Dit zijn de deals van deze week, ze zijn bij mij te bestellen tot dinsdag 15 april 18.00u.! Heb je interesse in één of meerdere deals en/of andere gewone artikelen natuurlijk (!), neem dan contact met me op!
Data workshops
De eerstvolgende workshop staat gepland op:
Woensdagochtend 23 april van 9.30-11.30 (kaarten maken)
Bij minimaal 2 aanmeldingen gaat de workshop door!!

Verder zijn er mogelijkheden tot een party/ workshop bij jouw thuis, geheel in overleg! 
Blog ingridcardsandmore
Neem een kijkje op mijn blog voor voorbeelden, inspiratie, de digitale catalogi en meer!

Reacties