Stampin' Up! Bedankjes, doosjes, kaarten en meer....

Hoi allemaal,

Het is even stil geweest rondom mijn blog kaarten en meer...Maar ik ben dan ook druk geweest met knutselen en voorbereiden voor mijn eerste (hopelijk van vele!) workshop!
Volgende week is het zover en zal ik mijn eerste workshop gaan geven aan bekenden van me. Eerst even oefenen en dan hopelijk ook met anderen aan de slag!
Ik ben aan de gang gegaan met de spullen van Stampin' Up! die ik pas had besteld (ondertussen natuurlijk al veel meer besteld!). Ik heb verschillende doosjes, labels en kaarten gemaakt die ik jullie niet wil onthouden, dus ze zullen zo snel mogelijk allemaal volgen!!

Als eerste de bedankjes die ik maakte voor de stagiaires die morgen een eindgesprek met mij hebben, ik heb de doosjes gevuld met paaseitjes...Lekker!! Ik heb de doosjes gemaakt met de Envelope punchboard, een ontzettend leuk gereedschap waar je erg veel leuke dingen mee kan maken! In de eerste instantie is het dus bedoeld om heel veel verschillende maten enveloppen mee te maken, maar er zijn mensen erg creatief mee en maken de mooiste doosjes ermee. Dit is hem:
En dit zijn de gemaakte doosjes:


Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
- Sweet sorbet designer series paper (dessin papier)
- See ya later stamp set (stempel)
- Blushing bride Stampin' pad (inkt)
- Envelope Punchboard
- Small heart punch (voor de handvaten en het hartje bij de krokodil)
- Sticky strip (dubbelzijdig tape)

Overige materialen:
- Wit cardstock
- Touw
- Paaseitjes ;))
- Snijapparaat

En dan de bedankjes voor degenen die de allereerste echte Stampin' Up! bestelling bij mij plaatsten:
Ook gemaakt met de Envelope punchboard en bijna dezelfde materialen...


Gebruikte materialen van Stampin' Up!:
- Sweet sorbet designer series paper (dessin papier)
- Petite pairs (stempel)
- Blushing bride Stampin' pad (inkt)
- Envelope Punchboard
- Sticky strip (dubbelzijdig tape)

Overige materialen:
- Wit cardstock
- Touw
- Paaseitjes ;))
- Snijapparaat
- Memento inkt tuxedo black

Hopelijk vinden jullie ze net zo leuk als ik!!
Ben jij degene die een vrijgezellenfeest/ babyshower/ high tea/ buurtdag/ feestmiddag etc. etc. mag organiseren en je zoekt nog een leuke, betaalbare, creatieve workshop om een paar uurtjes mee te vullen? Neem contact met me op en dan bespreken we de mogelijkheden!!

Groetjes Ingrid

Reacties