Jippie!! Vanaf nu: onafhankelijk demonstratrice Stampin' Up!®


Hoi allemaal,

Vanaf nu mag ik me onafhankelijk demonstratrice van Stampin' Up!® noemen! Leuk zeg, ik had afgelopen dinsdag mijn startpakket besteld en donderdag zou het eigenlijk binnen komen. Helaas (maar wel leuk!) waren we toen net een dagje naar de dierentuin en heb ik de UPS gemist. Vrijdag de hele dag thuis gebleven en net voor 12.00uur kwam de bruine bus voorrijden! Yes, eindelijk uitpakken. Mijn zoontje van 2 1/2 had ook wel door dat er iets speciaals stond te gebeuren en hielp vrolijk mee!!
Nu kan ik lekker aan de slag met de producten van Stampin' Up!®. Binnenkort ga ik eens kijken wat voor workshops ik kan aanbieden, in ieder geval wil ik een traktatieworkshop gaan doen. Wie weet zijn de ouders op het kinderdagverblijf waar ik werk wel geïnteresseerd?!?



Omdat ik van mijn upline Yvonne van Bruggen een leuk welkomstpakketje in de bus kreeg, maakte ik voor haar meteen een bedankkaartje met mijn bestelde producten...
Ik gebruikte een klein vierkant wit kaartje 10x10, ik plakte een stukje dessinpapier op, inkte een bloem en stempelde de tekst erop. De vlinder heb ik met mijn nieuwe pons uitgeponst en opgeplakt. Het witte lijntje tekende ik met een Molotow marker (niet van Stampin' Up!®) De letter THANKS, zijn ook gestempeld. De kleur inkt en papier die ik heb gebruikt is: Calypso Coral, een mooie kleur, helemaal in de mode nu!!

























Gebruikte materialen:
#126983  Calypso Coral Classic Stampin' Pad
#130135  Subtles Designer Series Paper Stack
#103565  Abc-123 Sketch Alphabet & Numbers (Clear-Mount Stamp)
#127526  Elegant Butterfly Punch
#122497  Petite Pairs (Clear-Mount Stamp)
#130698  Pansy Punch

Wil je graag een bestelling plaatsen, of een ideeënboek/catalogus aanschaffen (€ 7,00), of heb je interesse in een workshop? Stuur me dan een mailtje.

Groetjes Ingrid

Reacties

  1. Een SU-per leuke kaart Ingrid!! Hij is gisteren goed aangekomen, dankjewel!! En natuurlijk heel veel succes! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten