Verjaardagskaart 18 jaar

Iemand die ik ken wordt binnenkort 18 jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden met een kaartje!
Deze keer een kaart vrij letterlijk gelift van de site van liftchallenge:

Deze was van: Nadine.

Ik heb gewerkt met het verschillende papierblokken. De kaart is van kraftpapier. Op het cijferpapier stond toevallig een 18! Dus deze heb ik geaccentueerd met een hartje van parels. De tekst is gestempeld. De randen van al het papier zijn geinkt met dezelfde kleur inkt.

Dit was mijn resultaat (ik was er wel blij mee!):


Gebruikte materialen:
- Dessinpapier van de action (vogels)
- Overig dessinpapier van Pink Paislee
- Kaart van kraftpapier
- Stempels van Joycrafts
- Stempelinkt alles: Memento rich cocoa
- Restje kraftpapier van Tim Holtz (groen)
- Witte parels
- Bloem van kalkpapier (de onderste bloem)








Reacties

  1. Leuk is je lift zeg! Leuk ook hoe je die bloem hebt opgebouwd. Je vroeg naar het houtpapier op mijn kaart? Het blokje is Flea Market van Maggie Holmes, door Crate Paper. Een heel leuk en divers blokje! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké, bedankt! Ik zal eens gaan kijken, binnenkort naar de beurs! Groetjes Ingrid
      Ps. Lukt het nu te abonneren op mijn blog?

      Verwijderen

Een reactie posten